Моє життєве кредо:
«Я не випадково в цьому світі.
Я тут заради певної цілі,
І ця ціль рости, і аж ніяк не стояти на місці…»
Моє педагогічне кредо:
« Відкрити в кожній дитині творця, дати їй змогу пробудитись і розквітнути»
Будемо знайомі
Бровко Ліліана Гусейнівна
Дата народження: 05.04.1974
О світа: Вища, 2009 р. –ХНПУ ім. Г.С.Сковороди
«Вихователь дошкільного віку, організатор методист та вчитель логопед»
Педагогічний стаж: 18 років
Місце роботи: Караванський дошкільний навчальній заклад (ясла-садок) Люботинського міського відділу освіти Харківської області
Посада: Вихователь
Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст І категорії
Курси підвищення кваліфікації: Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти» зі спеціальності «Вихователь ДНЗ»2017р
Моє педагогічне есе
Тисячі професій народжуються і вмирають. Та серед вічних професій виховательська справа посідає особливе місце - вона початок усіх інших. Головне призначення педагога – навчити маленьку людину бути Людиною.
Кожен з нас проходить через чарівний, чудовий, казковий світ дитинства. І дуже важливо, хто поведе нас дивними стежками до пізнання світу. Мені пощастило. Моїм першим провідником у відкритті таємниці знань була перша вчителька, яка назавжди залишила свою частку в нас, дітях, вклавши в наші душі найбільші скарби – душевність, людяність, порядність. Вона віддала дітям понад 40 років свого життя і є взірцем педагогічної діяльності. Саме перший вчитель допоміг мені знайти своє покликання, ствердитися в ньому.
Педагогічна діяльність – це нелегка праця і обрати шлях вихователя не кожен наважиться. Головним помічником та порадником мені слугує любов до дітей. Саме тому, відношення до професії з роками не зникає, а тільки стає мудрішим та глибшим. Скільки віддано справі за ці роки, а скільки, ще треба віддати…
В пам’яті згадуються слова В.О. Сухомлинського «Любити можна те, чому уже віддав частину душі». Я люблю своїх вихованців, я відчуваю їх довіру до мене, надію на мої поради та підтримку. Я задоволена їхньою цікавістю, подивом, адже розумію – від мене залежить, якими вони виростуть.
Намагаючись достукатися до серця кожної дитини, відчуваю свою відповідальність за її майбутнє. А головне своє завдання вбачаю в тому, щоб допомогти кожній дитині повірити в себе, в свої сили та свої можливості.
Використання
інноваційних технологій у моїй роботі
Навчаймо читати українською мовою
за методикою М.О.Зайцева
«Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну рису, то створи такі умови, щоб спалахи їх думок утворювали царство думки, дай їм можливість відчути себе в ньому володарями»
Ш. Амонашвілі
Пріоритетний напрям педагогічної діяльності:
«Формування екологічно- мотиваційної діяльності дошкільнят»
«Людина стала людиною, коли почула шепіт листя, пісню коника, дзюрчання весняного струмка, легіт срібних дзвіночків, жайворонка в небі, шурхіт хуртовини за вікном, ласкавий плюскіт води й урочисту тишу ночі, - почула і, затамувавши подих, слухає сотні і тисячі літ цю чудесну музику життя»
В.О. Сухомлинський
Чий такий веселий дім? Не змовкає сміх у нім
А малят мов квіточок. Це дитячий наш садок.
Що таке є наш садок?
Це будинок для діток.
Де дзвінкий лунає сміх,
ігри, радощі для всіх.
Друзі, іграшки яскраві
і заняття всі цікаві.
У життя найперший крок.
Що таке є наш садок? Наче клумба квіточок.
Тут малята не сумують: і співають, і танцюють.
В ігри грають залюбки, і читають казочки.
Що таке наш садок? Це чудовий світ казок.
Це фантазії політ, це дитячий добрий світ.
Цей чудовий світ казок
Відкривають для діток.
Вихователі привітні,
Добрі, мудрі і тендітні.
Вони щодня про діток дбають
В усьому їм допомагають.
Коли сумні – розвеселять
І бути добрими навчать.
В нашому садочку гарна кожна днина
Любо тут зростати дітям України