•                                                    

Моє життєве кредо:

«Я не випадково в цьому світі.

Я тут заради певної цілі,

І ця ціль рости, і аж ніяк не стояти на місці…»

Моє педагогічне кредо:

« Відкрити в кожній дитині творця, дати їй змогу пробудитись і розквітнути»

 

                                                                          

                                                                                                                                                                                                                Будемо знайомі

    Бровко Ліліана Гусейнівна

                                                                                                                                                                            

Дата народження: 05.04.1974

              О світа:  Вища, 2009 р. –ХНПУ  ім. Г.С.Сковороди

             «Вихователь дошкільного віку, організатор методист та вчитель логопед»

           

  Педагогічний стаж: 18 років

 

 

           Місце роботи: Караванський дошкільний навчальній заклад (ясла-садок) Люботинського міського відділу освіти Харківської області

 

 

 

                      Посада: Вихователь    

 Кваліфікаційна категорія:   Спеціаліст І категорії

 

Курси підвищення кваліфікації: Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти» зі спеціальності «Вихователь ДНЗ»2017р                                                  

 

   Моє педагогічне есе

Тисячі професій народжуються і вмирають. Та серед вічних професій виховательська справа посідає особливе місце -  вона початок усіх інших. Головне призначення педагога – навчити маленьку людину  бути Людиною.

Кожен з нас проходить через чарівний, чудовий, казковий світ дитинства. І дуже важливо, хто поведе нас дивними стежками до пізнання світу. Мені пощастило. Моїм першим провідником у відкритті таємниці знань була перша вчителька, яка назавжди залишила свою частку в нас, дітях, вклавши в наші душі найбільші скарби – душевність, людяність, порядність. Вона віддала дітям понад 40 років свого життя і є взірцем педагогічної діяльності. Саме перший вчитель допоміг мені знайти своє покликання, ствердитися в ньому.

Педагогічна діяльність – це нелегка праця і обрати шлях вихователя не кожен наважиться. Головним помічником та порадником мені слугує любов до дітей. Саме тому, відношення до професії з роками не зникає, а тільки стає мудрішим та глибшим. Скільки віддано справі за ці роки,  а скільки, ще треба віддати…

В пам’яті згадуються слова В.О. Сухомлинського «Любити можна те, чому уже віддав частину душі». Я люблю своїх вихованців, я відчуваю їх довіру до мене, надію на мої поради та підтримку. Я задоволена їхньою цікавістю, подивом,  адже розумію – від мене залежить, якими вони виростуть.

 Намагаючись достукатися до серця кожної дитини, відчуваю свою відповідальність за її майбутнє. А головне своє завдання вбачаю в тому, щоб допомогти кожній дитині повірити в себе, в свої сили та свої можливості.

Використання

 інноваційних технологій у моїй роботі

                    Навчаймо читати українською мовою

                          за методикою М.О.Зайцева                                                                           

 

 

«Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну  рису, то створи такі умови, щоб спалахи їх думок утворювали царство думки, дай їм можливість відчути себе в ньому володарями»

                                      Ш. Амонашвілі

                                                                                                            

 

 Пріоритетний напрям  педагогічної діяльності:

 «Формування екологічно- мотиваційної діяльності дошкільнят»

«Людина стала людиною, коли почула шепіт листя, пісню коника, дзюрчання весняного струмка, легіт срібних дзвіночків, жайворонка в небі, шурхіт хуртовини за вікном, ласкавий плюскіт води й урочисту тишу ночі, - почула і, затамувавши подих, слухає сотні і тисячі літ цю чудесну музику життя»

В.О. Сухомлинський

 

 

Чий такий веселий дім? Не змовкає сміх у нім

А малят мов квіточок. Це дитячий наш садок.

                                                                                                                                                                                                                         

Що таке є наш садок?

 Це будинок для діток.

    Де дзвінкий лунає сміх,

 ігри, радощі для всіх.

   Друзі, іграшки яскраві

                          і заняття всі цікаві.

       У життя найперший крок.

    Це дитячий наш садок!                                         

Що таке є наш садок?  Наче клумба квіточок.

Тут малята не сумують: і співають, і танцюють.

В ігри грають залюбки, і читають казочки.

Що таке наш садок?  Це чудовий світ казок.

Це фантазії політ, це дитячий добрий світ.

 

Цей чудовий світ казок

Відкривають для діток.

Вихователі привітні,

Добрі, мудрі і тендітні.

 

Вони щодня про діток дбають

В усьому їм допомагають.

Коли сумні – розвеселять

І бути добрими навчать.

                                 В нашому садочку гарна кожна днина

             Любо тут зростати дітям України