18:40 Корисні вітаміни |
Комплексне заняття у старшій групі.
Мета: Познайомити дітей з грипом - вірусним захворюванням. • Дати знання про лікування і профілактики грипу. • Закріпити у дітей вміння виконувати основні види рухів (рівновага, повзання.) • Допомогти дітям усвідомити взаємозв'язок між дією вітамінів та фізичних вправ на організм людини. • Закріплення знань і уявлень про овочі. Удосконалення граматичного ладу мовлення (закріплення в мовленні прийменників в, на). • Формування позитивної установки на участь у занятті, доброзичливих відносин. Хід гри. Вихователь: Є таке серйозне захворювання - грип, я трохи про нього розповім. Діти подивіться, у нас в групі висять, повітряні кулі. Уявіть, що це бактерії грипу. Крапельки-бактерії грипу теж схожі на кульки, тільки такі маленькі, що нам їх видно. Вони літають по повітрю там, де є люди і можуть потрапити до здорових людей в ніс і в рот. Грип передається по повітрю, це називається повітряно - краплинний шлях. Особливо небезпечно, коли хворий кашляє або чхає і ці крапельки, які у нього вилітають з рота, потрапляють на нас. Якщо це станеться, людина може захворіти. Тому, коли ви чхаєте або кашляєте необхідно закривати рот і ніс носовою хусткою, щоб не заразити оточуючих. Нам необхідно перемогти бактерії грипу, а вони зникнуть в тому випадку, якщо ви скажіть, що потрібно робити, якщо ти захворів, і як потрібно лікувати грип. (Відповіді дітей: лікує треба таблетками, мікстурою, уколами, полоскати горло, робити гімнастику, гуляти, робити щеплення, загартовуватися). Вихователь: Правильно, а ще є вітаміни. А де є вітаміни? (в овочах і фруктах). Діти, а як ви думаєте, що у мене тут заховано? Відгадайте загадки! Зростаю в землі на грядці я, Червона, видовжена, солодка (морква) (відкриваю першу тарілку) Як наділа сто сорочок, Захрустіла на зубах. (капуста) (відкриваю другу тарілку) Як можна назвати це одним словом? (овочі). Проводиться гра: «Що спочатку, що потім?» Яйце чи курка?
Проводиться гра: «Збери овочі і фрукти». Вихователь: Капуста - овоч, в якому є вітаміни для росту. Морква - це овоч, в якому є вітаміни для зміцнення зубів, і для здоров'я очей. • А що, можна з цього зробити? Ми будемо робити салат. • А що, ще треба додати, щоб наш салат був більш корисним? • Цибуля, петрушка • Де росте цибуля у нас в групі? В городі на вікні? • Але перш ніж ми дійдемо до городу, нам треба пройти перешкоди. Вирушаємо в дорогу: «Ідіть слідами і дивіться, не оступіться» 1 .Вправу в рівновазі: • Смужка - ходьба звичайна слідами. • Смужка - ходьба на носках (переступаючи метелика) Перше випробування пройдено. o Повзання рачки по містку через обрив. o Проповзи під мотузкою на животі (вправа в повзання). • Ми вийшли на галявину, давайте пограємо в гру: «Що де росте» (овочі в землі, на землі, фрукти на дереві, і т. д.) • Ось ми і дісталися до городу, але тут висить замок. Для того щоб відкрити замок, ви повинні назвати овочі, які є у вас у городі, але лагідно. Наприклад: морква - морковочка, буряк - свеколка і т. д. (відкриваємо замок, зрізаємо цибулю і петрушку). Вихователь: Діти, ви зрозуміли, що потрібно робити, щоб бути здоровими і сильними.
|
|
Всього коментарів: 0 | |