Головна » Файли » Мої файли

Екологічний квест
15.11.2017, 18:53

Використання його в підготовчій групі обумовлено віковими особливостями дітей. По-перше в цьому віці велика потреба дітей в рух і під час квесту їм доводиться постійно пересуватися з місця на місце. По-друге діти підготовчої групи вважають себе дуже великими і самостійними і дуже важливо заохочувати будь-які прояви «самості» в цьому віці: самостійність, самоорганізацію, самооцінку, самоконтроль, самопізнання, самовираження, а квест передбачає самостійний пошук завдань і їх самостійне виконання. По-третє діти підготовчої групи відчувають інтерес до співпраці з однолітками в пізнавальної діяльності, до роботи в команді.

Представлений квест передбачає роботу дітей в двох командах, але при цьому зовсім не передбачає змагання між командами. Обидві команди прагнуть до виконання одного спільної справи. Розподіл на команди необхідно для підвищення ефективності виконання завдання (швидкість виконання всіх завдань).

Команда проходить за запланованим сюжетом, прагнучи виконати якесь доручення (в представленій роботі завдання зібрати карту). Дана робота виконана у вигляді квесту на місцевості, по темі екологія. Це командна гра, мета якої зібрати карту, у різних героїв, виконавши при цьому завдання. Її можна проводити як в приміщенні, так і на вулиці. Такий вид роботи розвиває у дітей спритність, кмітливість, пам'ять. А так само допомагає згуртувати колектив і підняти емоційний настрій.

Завдання для квесту вже відпрацьовані на заняттях, іграх і тому не вимагають додаткової допомоги вихователя. В ході квесту вихователь грає тільки направляючу роль. Дітям же необхідно в ході виконання завдання скоординувати дії всіх членів команди і якщо необхідно надати допомогу товаришам.

В ході квесту дітям доводиться спілкуватися з членами команди і тут вони повинні продемонструвати своє знання правил етикету, вміння вибудовувати спілкування. Починається гра з постановки мети (необхідно знайти скриню, діти зустрічаються з героями, які пропонують гри:

- «Так - не так»,

- «Влуч у ціль» (потрапити м'ячиком в жабу в обручі);

- «Найспритніші» (зібрати якомога більше кульок у кошик);

- розгадувати весняні загадки;

- Гра «Хто швидше проскочить через калюжі»;

- «Розбуди сплячих звірів» (їжак, ведмідь, змія, бджола).

В кінці квесту діти мають розповісти про те, що з ними відбувалося, причому розповісти колективно. Дітям потрібно по черзі взяти участь в оповіданні про виконану роботу, поділиться своїми відчуттями і враженнями. І все закінчується тим, що діти знаходять втрачені подарунки.

Сценарій екологічного квест - гри

«У пошуках чарівного скрині» для дітей підготовчої групи.

Мета: розважити дітей навесні, узагальнити знання дошкільнят про пори року -весна.

устаткування:

- Чотири частини карти. Одна згорнута в рулон і перев'язана стрічкою - її необхідно підвісити на малу ігрову форму на спортивному ділянці. Іншу частину покласти в велике яйце від «Кіндер-сюрпризу», а яйце в кошик. Третю частину заховати в повітряну кульку. Четверту віддати бабі Язі.

- костюми для героїв;

-обруч, в обручі фігура жаби;

-м'які пластмасові кульки;

-дві кошика;

-дві мітли;

Ролі: - Василиса Премудра, Баба Яга.

Хід.

Діти збираються на спортивному майданчику.

Вихователь: «Сьогодні сорока принесла мені на хвості новина, що десь тут, на території дитячого садка захований скриню з цукерками. Я його шукала, але щось не знайшла. Може ви мені допоможете? А скарб ми поділимо порівну, згодні? »Діти:« Так! »

Вихователь: Але в на пошук скарбів зі мною підуть не всі! А тільки найкмітливіші і уважні хлопці! Ви кмітливі? (діти відповідають) І уважні? (діти відповідають). Зараз перевіримо!

Гра «Так - не так»

Вихователь: «Якщо я правильно скажу, то ви хлопайте, якщо немає, то топайте! А я буду вас заплутувати (вихователь все робить навпаки, щоб заплутати дітей)

-Карасі в річці живуть (плескати)

-На сосні гриби ростуть (топа)

-Будь-який ведмедик солодкий мед (плескати)

-Тепла погода взимку (топа)

-Дождь пройшов - залишилися калюжі (плескати)

-Заяц з вовком міцно дружить (топа)

-Ніч пройде - настане день (плескати)

-Залаялі птиці, заспівали собаки (топа)

-За взимку весна прийде (плескати)

-навесні дощик часто буває, землю поливає (плескати)

-Ні розсіяних серед вас (плескати)

-Все уважні у нас! (Плескати).

Вихователь: «Які молодці. Доведеться всіх брати з собою і на всіх ділити цукерки. Ви готові відправитися в подорож! »(Діти відповідають).

«Тоді вперед! Нас чекають неймовірні пригоди »(вдає, що йде)

Ой, здається, я не знаю куди йти. Я втратила карту, а на ній зазначений шлях до зупинками, де знаходяться підказки. Потрібно її знайти. Допоможете мені, хлопці? »Діти:« Так »

Вихователь «Отже, все шукаємо на спортивному майданчику карту. Вона невелика, білого кольору, зроблена з паперу та перев'язана стрічкою! »(Знаходять, розглядають карту. З'ясовують, що необхідно йти на ділянку групи №10.

На ділянці групи №10 дітей зустрічає Василиса Премудра:

«Здрастуйте, ви знаєте, як мене звуть? Хлопці, а куди ви прямуєте? »(Діти відповідають)

Вихователь: «Ми шукаємо скриня зі скарбами. Чи немає у тебе другого шматка карти? »

Василиса Премудра: «Карта то у мене є. Але просто так я вам її не віддам! Спочатку покажіть, що ви вмієте, які ви тямущий і спритні ».

Вихователь: «Хлопці, ви готові? (діти відповідають). Тоді нам треба розділитися на дві команди (діляться).

Василиса Премудра: Перше завдання: «Влуч у ціль» (потрапити м'ячиком в обруч)

Друге завдання: Найспритніші »(зібрати якомога більше кульок у кошик)

Василиса Премудра: «Молодці, хлопці. Умілі ви і спритні! А тепер знайдіть шматочок карти. Відправляються на ділянку № 4.

Василиса: Я - Василиса Премудра, загадки загадувати майстриня. Якщо відгадаєте мої загадки, то віддам вам третій шматочок карти ».

Вихователь: «Хлопці, відгадає загадки?» (Діти погоджуються)

Василиса: «Ну, спробуйте відгадайте весняні загадки:

Пухкий сніг На сонці тане,

Вітерець в гілках грає,

Дзвінкіше пташині голоси

Значить до нас прийшла ... (Весна)

Першим виліз з земельки

На проталинку.

Він морозу не боїться,

Хоч і маленький. (Пролісок)

Чи не пішохід, а йде.

Мокнуть люди біля воріт.

Ловить двірник його в діжку.

Дуже важка загадка? (Дощ)

Струмочки біжать швидше,

Світить сонечко тепліше.

Воробей погоді радий

Заглянув до нас місяць ... (Березень)

Люто річка реве

І ламає лід

У будиночок свій шпак повернувся,

А в лісі ведмідь прокинувся.

У небі жайворонка трель.

Хто ж до нас прийшов? (Квітень)

Висить за віконцем кульок крижаний,

Він сповнений капели і пахне весною. (Бурулька)

Чорний, моторний, кричить: "Крак!" Черв'якам - ворог. (Грач)

Новосілля у шпака

Він радіє без кінця.

Щоб у нас жив пересмішник,

Змайстрували ми ... (Шпаківня)

Тут на гілці чийсь будинок

Ні дверей в ньому, ні вікон,

Але пташенятам там жити тепло.

Будинок такий звуть ... (Гніздо)

На зеленій тендітної ніжці

Виріс кулька у доріжки.

ветерочек прошурхотів

І розвіяв цю кулю. (Кульбаба)

У самий розпал

весняної пори

капає сік

З білосніжною кори. (Береза)

Василиса: «Молодці, хлопці! Ось вам за це третій шматочок карти! Карту розглядають і визначають, що треба йти на ділянку групи №2)

Вихователь: «Хлопці, дивіться, а хто це нас чекає на ділянці?» (На ділянці на троні сидить Баба Яга). Приходять на дільницю, вітаються.

Баба Яга: «Навіщо завітали, хлопці?» (Діти відповідають) У мене є для вас останній, четвертий шматочок карти. Якщо ви виконаєте мої завдання ».

Вихователь: «Ми виконаємо, правда, хлопці?» (Діти погоджуються)

Баба Яга: «Перше завдання: Гра« Хто швидше проскочить через калюжі »

Друге завдання: «Перетягування каната

Баба Яга: «Молодці, ось вам останній шматок карти» (розглядають і з'ясовують, що скриня захований на спортивному майданчику)

Вихователь: «Вперед, в пошуках скарбів ...».

Вихователь: Ура, ми знайшли скарб! А чому ми знайшли скарб? (діти відповідають) Тому що ми дружні, вмілі та спритні! З ким ви зустрічалися? Які завдання виконували? Але перш ніж його з'їсти, давайте потанцюємо!

Фінальний танець Лунають цукерки.

Категорія: Мої файли | Додав: liliana_brovko
Переглядів: 630 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar