Головна » Файли » Мої файли |
10.01.2017, 21:40 | |
Програмні завдання:
Матеріал: лист від Губки Боба; «Плутанина» морських мешканців, за методикою Немова; килимок для острівця, картки з цифрами, фланелеграф, паперові хусточки, картки з завданнями для завдань, «Пан Мінус», геометричні фігури, ватман, синя фарба, пензлі, серветки, «морські зірки», «піратський скринька». Попередня робота: розв'язування задач на додавання, задач-жартів, загадування загадок, знайомство з цифрою 10, з прямою, точкою, ламаної, кутами, кривий, робота за картками. Ігри математичного змісту «Назви сусідів», «Хто знає нехай далі вважає», ігри на увагу, рішення кросвордів. Хід заняття: Вихователь просить дітей принести Губку Боба. Діти йдуть до того місця, де він зазвичай сидить, але там його не виявляють. Повертаються до вихователя і говорять про те, що Губки Боба там немає. Дзвонить телефон вихователя. Вихователь бере телефон і повідомляє дітям, що дзвонить Губка Боб. Діти підходять до вихователя і слухають мова Губки Боба, яка виходить з трубки телефону. Губка Боб: Хлопці, злий морський чарівник сховав всіх медуз і тепер в море, немає жодної медузи. Я вирушив на допомогу медузам, але мені одному не впорається, будь ласка, допоможіть мені виручити медуз, шлях вам вкажуть морські зірки. Зв'язок переривається, в трубці чути гудки. Вихователь: Ну, що хлопці, врятуємо медуз від злого чарівника? Діти: Так. Вихователь: Для цього ми відправимося в Підводне царство і виконаємо завдання, які зустрінуться нам на шляху. А щоб водний шлях подолати було легше, дівчатка перетворяться в русалок, а хлопчики в рибок. Давайте дізнаємося, скільки русалок відправляється в шлях? - А скільки рибок? Ось і перша зірка вказує шлях. Тут за водоростями сховалися морські мешканці. Ну-ка відшукаємо їх. (Знаходять. Вивішують, в порядку знаходження, зображення морських мешканців на мольберт). Вихователь: А скільки їх всього? Яка за рахунком акула? Які за рахунком сусіди акули зліва?....праворуч? На якому за рахунком місці знаходиться морський коник? Який за рахунком восьминіг? Виконують мова з рухом: Три восьминога пливли додому, (зображують руками плавання) Тато був дуже великий (піднімають руки над головою) Мама з ним - поменше зростанням (руки на рівні грудей) А синочок крихітка просто. (присідають). Вихователь: Ось ще одна морська зірка, а поруч з нею скриньку піратів. В ньому напевно золото (дивляться). Немає порожній. Візьмемо його з собою, будемо складати зірки в нього. Зірка вказала нам шлях в морській Числоград. Тут живуть морські цифри, але при сильному штормі вони перемішалися. Давайте розподілимо їх у порядку зростання. Виконують завдання. Вихователь: Ще одна зірка, значить, рухаємося далі. Ми добралися до острова Гри. Тут можна трохи відпочити, погравши в гру «Хто уважний?» Я буду спеціально помилятися, а ви повинні правильно виконувати всі рухи, які я буду говорити, для цього треба уважно слухати. Підніміть праву руку вгору, на праве плече, ліве плече, на праве коліно. Ліву руку вгору, ліву руку вниз. Поверніться направо, поверніться наліво. Візьміться правою рукою за ніс, а лівої за праве вухо. А тепер хлопніть в долоні і поміняйте руки місцями. А тепер лівою рукою за ніс, а правою за ліве вухо. Хлопніть в долоні і поміняйте руки місцями. Зробіть це швидше, ще швидше. І порахуємо: Раз, два, три, чотири, п'ять! Всі вміємо ми вважати, Відпочивати теж вміємо- Руки за спину покладемо. Голову вище піднімемо І легко-легко подихаємо. Вихователь: Ось наступна зірка. Вона вказує на якісь знаки, що це? Діти називають: точка, лінія, крива, ламана, прямий кут, гострий кут тупий кут. Обводять червоним маркером, те, що назвали. Вихователь: Ще зірка. Тут медузи втратили свої хусточки, а вони, зачепившись за водорості порвалися. Їх потрібно залатати (діти добирають відповідні фігури заплатке). Виконується психогімнастика: Два осьминожки, Два осьминожки, Пливли по доріжці. Один одного зустріли Так один одного обіймали, Так один одного обіймали, Ледь ми їх розборонили. Вихователь: Ще зірка. Ми дійшли до морської школи. Давайте сядемо за столи і дізнаємося, чому тут навчають. Діти сідають, беруть картки, що лежать на столі, і складають задачі на додавання. Вихователь: А тепер я вам поставлю завдання: За мамою акулою плив акулятко, За мамою дельфинихой плив дельфінятко, За мамою китихой плентався кит. Викладіть на верхній смужці стільки геометричних фігур, скільки було морських дітей. А фігури будуть не овали, не кола, не трикутники і не квадрати. А нижче викладіть стільки фігур, скільки було всього морських мешканців, НЕ прямокутників, не овалів, не квадратів, не трикутників. Скільки горіхів у порожній склянці? Якщо з'їсти одну сливу, що залишиться? На яблуні висіло 5 яблук і 3 груші. Скільки плодів висіло на яблуні? Я показую число, а ви лясніть стільки разів, скільки відповідає цьому числу... - стукнете, - топнете, - прыгнете. Сьогодні в морській школі в гостях Пан Мінус, який бажає з вами познайомитися. Пан Мінус: я Служу в задачках на уменьшенье. Я допомагаю робити числа менше. Вихователь наводить приклад задачі на віднімання. Вихователь: Ще зірка, вона вказує, що нам пора повертатися. - Хлопці, щоб нам повернуться в групу, давайте візьмемо чарівні пензлика і намалюємо море. Наносять фарбу по резервному малюнку. З'являються медузи. Вихователь: Сталося диво. Повернулися медузи в море, і ми опинилися в групі. Давайте порахуємо, скільки ми зібрали морських зірок. Відкривають скриньку. Вихователь: Що це? Морські зірки перетворилися на печиво.
Список використаної літератури 1. Арапова-Піскарьова М.О. Формування елементарних математичних уявлень в дитячому садку. Програма та методичні рекомендації. 2. Єрофєєва Т.І. та ін Математика для дошкільнят. М.: Просвіта, 1997 р. 3. Метліна К.С. Заняття з математики у дитячому садку. Посібник для вихователя дитячого садка. - М: Просвітництво, 1985 р. 4. Мухіна в.с. Образотворча діяльність дитини як форма засвоєння соціального досвіду. - М., 1981 5. 356 розвиваючих ігор і занять для дітей від 3 до 6 років за унікальною методикою Л. А. Венгера. - М.: Гелеос. - 2008 р. | |
Переглядів: 261 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |