Головна » Файли » Мої файли

Перспективний план Гурток «Валеологія»з дітьми старшого дошкільного віку
05.10.2016, 20:46

 

 

Тема

Цілі

Матеріал

вересень

1 тиждень

«Країна здоров'я»

Познайомити з новим предметом - валеологія. Почати залучати дітей до проблеми збереження свого здоров'я.

Розкрити сутність здорової людини, здорового способу життя.

Вказати шляхи, які ведуть до здорового способу життя і збереження здоров'я.

Закріпити у свідомості дітей поняття «Гармонія».

Атрибути для інсценізації казки, шапочки - маски, зелені трикутники для кожної дитини

3 тиждень

«Мій організм»

Виявити знання дітей про їх організмі, отримані раніше, що є шкідливим та корисним для організму.

Ілюстрації,

Д/і «Валеологія» або

здоровий малюк.

2 і 4 тижні

Бесіда: «Звідки беруться хвороби» Читання: «Казки про мікробах», «Казка про жаднюзі» Ситуація: «Як допомогти хворому»

жовтень

1 тиждень

«Збережи своє здоров'я сам»

Вчити самостійно стежити за своїм здоров'ям, знати нескладні прийоми самооздоравливания, вміти надавати собі елементарну допомогу; Прищеплювати любов до фізичних вправ, самомасажу.

 

3 тиждень

«Вітаміни зміцнюють організм»

Познайомити з поняттям «вітаміни». Закріпити знання про необхідність наявності вітамінів в організмі людини, про корисні продукти, в яких містяться вітаміни.

Виховувати у дітей культуру харчування, почуття міри.

Д/і «Вітаміни» лото «Запаси на зиму»

2 і 4 тижні

Проблемна ситуація «Сильний - слабкий» Розвага «Чистота - запорука здоров'я!» Д/і «Вгадай моє настрій» Д/і «Шкідливо - корисно»

листопад

1 тиждень

«Місто «Шлунок»

Розповісти про травної системи: рот, стравохід, шлунок, кишечник, як дружити з шлунком (добре пережовувати їжу, не можна їсти сильно гаряче й сильно холодне, голодувати не можна, після їжі не можна бігати, піднімати важке тощо), не можна багато їсти, розповісти про їжі, корисної для шлунка, про сервіровці столу.

Ілюстрації, стакан, продукти для досвіду (лимон, молоко, сода)

3 тиждень

«Місто «Печінка»

Пояснити дітям де знаходиться печінка, що вона допомагає шлунку переробляти їжу, їй шкідливі так само перевантаження, не можна їсти багато жирного, печеної, смаженого, після їжі не можна бігати.

Д/і «Шкідливо - корисно»

2 і 4 тижні

Лялькова вистава «Дівчинка замурзана» Д/г «Що зайве?» Д/і «Їстівне - неїстівне» С/р гра «Швидка допомога»

Грудень

1 тиждень

«Скелет - опора нашого організму»

Познайомити дітей з функціями скелета в нашому організмі. Провести аналогію (вказати подібності та відмінності) між скелетами тварин і людини. Ознайомити зі складом кісток скелета, на досвіді пояснити роль органічних і неорганічних речовин для кістки.

Розглянути заходи попередження захворювань

таблиця «Скелет людини»

«Скелет риби» кістки риби, картки з

зображенням продуктів

   

опорного апарату і заходи збереження здоров'я всього організму в зв'язку з цим

 

3 тиждень

«Наші руки»

Дати поняття про людську про рук тісно зв'язку рук і мозку, про те, що допомогою рук можна виражати різні почуття; розвиваючи руку, ми розвиваємо мова; розповісти дітям про те, що по руці можна знайти людину, дізнатися про його здоров'я, характер; Вчити свідомо ставитися до розвитку своєї руки; Продовжувати вчити зображувати предмети символами.

 

2 і 4 тижні

Бесіда «Мова і його властивості» Бесіда «Ще пригодяться» (як піклуватися про руках і ногах) Д/і «Визнач на смак» Д/І - лото «Добре - погано» Д/і «Чому захворіли ляльки»

січень

2 тиждень

«Що любить серце»

Розповісти, що серці живе в грудях у людини, воно стукає, можна помацати рукою груди і почути його стукіт.

Серце любить чисте повітря, гімнастику, відпочинок; може втомлюватися і хворіти, любить веселощі, не любить, коли ти боїшся, сердишся, плачеш.

 

3 тиждень

«Слухай у всі вуха!»

Дати знання про органи слуху, уточнити, що вуха у всіх різні; вчити за допомогою дослідів розрізняти силу. Висоту, тембр звуків; закріпити знання про правила догляду за вухами.

 

Вільна діяльність Д/і «Визнач по звуку» «Вгадай, хто покликав?» «На чому граю?»

4 тиждень

«Дивись в очі!»

Дати уявлення про те, що очі є одним з основних органів почуттів людини; познайомити дітей з будовою ока; Виховувати почуття жалю до незрячим людям, бажання надати їм допомогу;

Привести до розуміння, що необхідно берегти зір.

 

Вільна діяльність: Читання вірша «Чотири ока»

Розглядання альбому «Правила на все життя» Д/г «Що зайве?»

Читання байки Крилова «Мавпа і окуляри» Фізхвилинки

лютий

1 тиждень

«Як ми дихаємо?»

Розповісти про будову носа, показати необхідність носового дихання.

Дати поняття про те, що в грудях є легкі, в них ховається повітря. Легкі боятися холодного повітря, тому потрібно дихати носом. Щоб повітря зігрівся.

 

3 тиждень

«Пожалій свою бідну шкіру»

Поглибити знання дітей про догляд за шкірою, розповісти про загартовування

Д/і «Як одягатися влітку і взимку?» Предметні Картинки

     

2 і 4 тижні

Досліди: «Що відчуваєш?» (запропонувати покласти на руку теплий і холодний предмет) «Відчуєш ти біль?» (вколоти себе чим-небудь)

Розігрування і розбір ситуацій.

Розвага: «Фізкультура і праця - здоров'я дають! »

березень

1 тиждень

«Подружися з зубною щіткою»

Продовжувати ознайомлювати з правилами особистої гігієни; дати уявлення про дитячої зубної щітки і дитячої зубної пасти, підвести до розуміння їх призначення та функції, познайомити дітей з методами догляду за зубами (чищення зубів, полоскання рота після їжі, відвідування стоматолога при зубному болі і в цілях профілактики зубних хвороб).

 

2 тиждень

Бесіда «Міцні, міцні зуби» Розглядання ілюстрацій про правильному чищенню зубів.

3 тиждень

«Головна частина тіла»

Дати уявлення дітям про те, що головний мозок нами керує. Думає, запам'ятовує, підказує, як краще малювати, ліпити і т.д. Він уміє працювати, але вміє і втомлюватися. Як треба себе вести, щоб голова не боліла. Режим дня, харчування.

Ілюстрація «Голова в профіль», папір у формі півкола.

4 тиждень

Розвага «Бережіть зуби з дитинства» Гра «Вгадай, що тобі сказали руки» Д/і «Шкідливо - корисно» Д/г «Що зайве»

   

квітень

1 тиждень

«Мікроби і віруси»

Дати дітям елементарне уявлення про інфекційних захворювань і їх збудників, про користь щеплень.

Дати уявлення про користь і шкоду мікробів.

 

3 тиждень

«Здоров'я і хвороба»

Навчити дітей піклується про своє здоров'я, уникати ситуацій, що приносять здоров'ю шкоду.

 

2 і 4 тижні

Читання: С. Маршак «Морозиво» Досвід: експеримент з краплею слини. Розвага: «Шкідливі поради Карлсона» Д/і «Кому що потрібно»

травень

1 тиждень

«Фізкультура і праця - здоров'я несуть»

Розповісти дітям про м'язовій системі, чому одна людина сильний, інший слабкий, як тренувати м'язи, яка їжа корисна.

 

3 тиждень

«Спорт - це здоров'я»

Закріпити знання про різні види спорту, про Олімпіаду; сприяти становленню у дітей цінностей здорового способу життя; заняття спортом дуже корисні для здоров'я людини. Розвивати інтерес до різних видів спорту.

 

2 і 4 тижні

Розвага «Доктор Айболить» Д/і «Силач - слабак»

Д/гра «Море хвилюється» (фігуру спортсмена) Д/і «Кому що потрібно одягнути?»

 

Категорія: Мої файли | Додав: liliana_brovko
Переглядів: 497 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar