Головна » Файли » Мої файли |
21.05.2017, 17:51 | |
Програмові завдання: виявити рівень знань та умінь дітей за напрямками: - кількісна та порядкова лічба в межах 10 (20); - пряма та зворотна лічба в межах 10 (20), лічба парами; - склад числа з двох менших; - порівняння кількості предметів, встановлення рівності-нерівності; - суміжні числа; - геометричні фігури та їх обстеження; - розв'язання задач на віднімання і додавання; - вимірювання умовною міркою та за допомогою лінійки; - орієнтація на аркуші паперу та у просторі (ліворуч, праворуч, вгорі, внизу, посередині, попереду, позаду тощо); - частини доби, дні тижня, пори року, місяці; -орієнтування на годиннику - визначення часу з точністю до півгодини. Матеріал: цифрові картки, картки із зображенням предметів, площинні геометричні фігури, схеми-задачки. Хід заняття Вихователь. - Сьогодні ми з вами вирушимо у подорож до лісу, щоб провідати та пригостити наших лісових друзів. Але, щоб знайти гостинці, нам потрібно пограти ігри та знайти до них дорогу. Я пропоную полетіти на килимі-літаку. Ой, так він же порвався. Давайте його поремонтуємо. Дидактична гра «Підбери геометричну фігуру» Діти підбирають геометричні фігури. Повторюють їх назви та називають їх характеристики. Вихователь. - Молодці, діти! Килим ми поремонтували, а тепер пропоную стати парами так, як ідемо на прогулянку, зайти на наш літак і вирушаємо. А поки ми будемо летіти, то давайте виконаємо такі завдання (і відразу для кожної пари перше завдання): -порахуйте, скільки ялиночок росте вздовж стежинки; -скільки грибочків біля дороги; -скільки квіточок на галявині; -скільки пташечок на гілці; -скільки ягідок на кущику; -порахуйте парами (через один); -порахуйте предмети по порядку; -порахуйте назад від 10 (20) у зворотному порядку. Вихователь. - Ось ми і прилетіли до лісу. Давайте зійдемо з килима, перешикуємося трійками і роззирнемось навколо. Завдання для кожної трійки: -поверніться направо і назвіть предмети, які ви бачите; -поверніться наліво і розкажіть, що ви бачите; -стійте прямо, назвіть предмети попереду себе (позаду, вгорі, внизу). Вихователь. - Першою у лісі нас зустрічає Сорока. Вона вихваляється, що все на світі знає. Покажемо їй, діти, що ми теж багато знаємо? (Діти сідають на стільчики) Вікторина - Скільки всього є місяців у році? - Скільки очей у людини? - Скільки вогнів у світлофора? - Скільки всього пір року? Назвіть їх. - Скільки хвостів у Зайчика? - Що приходить після Зими? - Який зараз місяць? - Який наступний, попередній? - Який день узимку? - У якої геометричної фігури немає кутів? - Яка пора року приходить після весни? - Чому квітень так називається? - Який день улітку? - Скільки ніг у людини? А у тварини? Гра « Хто знає, той далі називає» - Скільки днів має тиждень? - Скільки днів вихідних? - Скільки днів робочих? Яких більше? - Назвіть вихідні дні, робочі. - Що допомагає нам визначити, який сьогодні день? (календар) Дидактична гра «Визнач час» - На які частини ділиться доба? Назвіть їх. - День, а потім настає...? - Що ми робимо ввечері, вдень? - Що ми робимо зранку? - По чому визначаємо, що нам пора іти в дитсадок? - На моєму годиннику 10, а на твоєму? Діти беруть годинники і називають, який час зазначений на них. Вихователь паралельно запитує, що більше година, чи хвилина, хвилина чи секунда? Вихователь. - Ми заходимо далі вглиб лісу. По дорозі давайте пригадаємо, що в лісі росте? Фізкультхвилинка «Стали рівно, мов дуби» Стали рівно, мов дуби. Потім всі знайшли гриби. Піднялися, мов смереки, Потягнулися далеко. Руки ставимо у боки І стрибаєм, як сороки. Ось прогнулись, мов берізки, Розчесали свої кіски. Всі плечима повели - Втомлені мов й не були. Вихователь одягає маску лисички дівчинці. Лисичка співає «Я лисичка, я сестричка...» Хто це так гарно співає? Всі ви знаєте, що лисичка - хитрунка і пропонує пограти гру «Задачки від Лисички» (Діти сідають за столи і складають задачі за малюнками та викладають їх числовими прикладами). Вихователь. - Дуже гарно ви склали задачі, але лисичка підготувала нам іще приклади, щоб ви їх попробували розв'язати. (Діти розв'язують заздалегідь надруковані приклади). Вихователь. - Молодці, а тепер відгадайте загадку: « Що за диво-непосида із ялинки шишки кида? З гілки скік на гілку. Угадали діти?» (Білка). Білочки живуть на деревах, але наша білочка живе у чарівному будиночку і вона пропонує пограти гру «Стрибки з поверху на поверх» (склад числа з двох менших). Будиночки, в яких живе білочка, незвичайні, вони математичні. Пострибайте і ви з поверху на поверх і поміркуйте, як можна по-різному скласти числа, які живуть на даху будинків. Поставте потрібні цифри у віконечка будинків. А ще наша білочка дуже хороша господиня, у неї дуже багато припасів, вона хотіла їх записати та заплуталася. Давайте допоможемо їй розставити відповідні знаки ( =, <, >). (Діти виконують завдання на картинках). Вихователь. - Молодці, допомогли для нашої господиньки-Білочки, а тепер ходімо на квіткову галявину (на килимок) Гра «Зберемо квіти» На пелюстках записані приклади, діти їх вирішують і кладуть цифру-відповідь у серединку. Вихователь. - А це хто до нас прибіг: Куций хвостик, довгі вушка, Шерсть м'якенька, як подушка. Скаче вгору, наче м'ячик. Хто це, діти? Сірий...(Зайчик). - І наш зайчик пропонує пограти гру з м'ячиком «Числа-сусіди» (гра на закріплення знань про суміжні числа). Вихователь. - А тим часом: Вовчик на базар ходив, Всім гостинці він купив, І цукерки й шоколад, Дуже вовчик цьому рад. - Та біда, розсипались цукерки. Давайте їх складемо у коробки, але не просто так, а у певній послідовності. Роздивіться уважно, як розташовані геометричні фігури і розкладіть так само. Гра «Знайдіть закономірність» (закріплення знань про геометричні фігури) Вихователь. - Добре, що ми допомогли Вовчикові, бо до нього гості поспішають. Вовчик прибрав свою домівку повітряними кульками. Я пропоную виміряти довжину ниточки біля кожної кульки. (Діти вимірюють смужкою, потім лінійкою). - Наші звірята приготували і нам гостинці, але щоб їх віднайти, потрібно намалювати чарівну карту. Давайте візьмемо свої аркуші паперу і по клітинках попробуємо віднайти наші гостинці. Графічний диктант Вихователь. - Ось ми і віднайшли гостинці, які приготували нам звірята. Тож давайте подякуємо їм.
| |
Переглядів: 840 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |