Головна » Статті » Мої статті

Батьківські збори

ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО ШКОЛИ

Мета: залучення уваги батьків до проблеми підготовки дітей до навчання в школі; ознайомити учасників із компонентами шкільної готовності, зрілості, навчальної мотивації; надати можливість усвідомити вплив фізичного, емоційно-вольового, мотиваційного, інтелектуального розвитку дитини на її успішність у навчанні; розвіяти батьківські страхи перед школою.

Матеріали: мультимедійне обладнання, дошка, акваріуми, кольорові кульки, ватман, фломастери, силуети птахів, кубики різнокольорові, гімнастичні палки.

Склад учасників: до 15 осіб батьків, психолог, учитель початкових класів.

Хід зборів

У святково прикрашеному музичному залі сидять за столами батьки.

Вихователь: Добрий день, шановні батьки і гості! Сьогодні наші батьківські збори присвячені підготовці дітей до школи. На збори запрошені: практичний психолог  Гаєвська  Людмила Валентинівна  ,  вчитель початкових класів  Кручинкіна Ганна Анатоліївна. Під час нашої зустрічі Ви, шановні батьки, будете мати змогу не лише отримати консультації спеціалістів, але й поділитися власним досвідом, задовольнити свою потребу в інформаційному спілкуванні одне з одним, у грі відчути себе в позиції дитини.

Зустрічаймо майбутніх школярів!

(Під музику заходять діти старшої групи).

Монтаж: Школа – велика дитяча країна,

В ній відкривається білий наш світ.

Тут пізнає себе кожна дитина,

І відправляється звідси в політ!

З дитячого садочка,

Дзвінкі пісні летять.

Ми підем скоро в школу,

Щоб все на світі знать!

За партами новими,

Відкриєм букварі,

Бо ми вже не малята,

А справжні школярі!

Що за диво-корабель

Нас везе навкруг земель,

Пливемо морями знань,

Серед хвиль важких – питань!

За шкільні роки буремні,

Знань набудем – будьте певні!

Обігнемо Землю з часом,

З нашим дружним першим класом!

Нас робота не лякає.

Треба вчитись – кожен знає!

Тож чекаєм побажань

Під вітрилом в морі знань!

Вихователь: Ось такі вони майбутні першокласники!

Вихователь: Важливий етап в житті дитини починається з її приходом до школи. До дитини в цей період висувають нові вимоги. А чи готова вона до нової для неї соціальної ролі? Хто ж має готувати дитину до шкільного навчання, хто відповідає за успішне навчання в початкових класах – батьки, сім’я, вихователі дитячого садка, вчителі, школа? А чи хочуть наші діти йти до школи і що вони очікують від неї ?

(відеоролік)

1. Коли я піду до школи, у мене з’явиться багато друзів

2. Мені цікаво, які у нас будуть уроки.

3. Думаю, що буду запрошувати на день народження весь клас.

4. Мені хочеться, щоб урок тривав довше ніж перерва.

5. Цікаво, що в школі пропонують на обід.

6. Коли я піду до школи, то буду гарно вчитися.

7. Найкраще в шкільному житті, це канікули.

8. Мені хочеться в школу тому, що діти з мого будинку теж навчаються в цій школі.

9. Якби мені дозволили б, я б пішла вчитися до школи ще торік.

10. Мені цікаво в садочку, а я думаю, що в школі буде ще цікавіше.

Вихователь: Шановні батьки, у кожного з вас на столі лежать пташечки, які зробили власними руками ваші діти і в свою роботу вклали частинку свого серця, візьміть їх і станьте в коло. Що ж очікуєте Ви, шановні батьки, від навчання ваших дітей в школі.

Вправа «Відкритий мікрофон». Вихователь передає мікрофон кожному

з батьків, після озвучення своїх очікувань, батьки прикріплюють свої пташечки до будинку школи, який зображений на листку ватману.

Вихователь: Дякую вам, шановні батьки, за ваші очікування. Будемо сподіватися, що всі ваші очікування здійсняться. Вже не один рік випускники нашого дошкільного закладу поповнюють учнівські ряди Скадовської гімназії.

Тому я хочу взяти «інтерв»ю» у вчителя початкових класів Анни Анатоліївни. Шановна Анна Анатоліївна , яких першокласників Ви хотіли б бачити у вашій школі і чи впливає час на розвиток дітей шестирічного віку.

(«інтерв’ю» зі вчителем  Караванської школи)

Вихователь: На мою думку, до питання готовності дитини до навчання слід підходити комплексно. Що ж ми розуміємо під поняттям «готовність дитини до школи»? До розмови я запрошую практичного психолога  Людмилу Валентинівну (результати діагностики дітей з підготовки дітей до школи. Мультимедійний показ. Підсумки тестування батьків «Чи готова ваша дитина до школи?»)

Психолог: Шановні батьки, для подальшої роботи я пропоную вам об’єднатися в групи. Підійдіть ,будь ласка, до мене. (під музику виносить дитина «чарівну скриньку»). З чарівної скриньки, яку я вам пропоную, дістаньте предмети, за кольором яких ви маєте об’єднатися в групи і зайняти свої місця за столами.

(батьки займають місця за столами).

Психолог: У моєму виступі були висвітлені аспекти готовності дитини до школи, я пропоную вам, шановні батьки, порадившись у групах та визначити ті завдання, які стоять перед вами, як батьками, для підготовки дітей до школи.

На виконання роботи вам відводиться 5 хвилин, початком і закінченням роботи буде музична заставка. У групах ви повинні визначитися, хто презентуватиме вашу роботу.

Психолог: Дякую вам, шановні батьки, за цікаво презентовані роботи. Я думаю, що ви зробите все від вас залежне, щоб Ваші діти були гарно підготовлені до школи і безболісно пройшли адаптаційний період в школі.

 Вихователь: Дошкільний вік унікальний, він неповторний для кожного. Діти в цьому віці дуже допитливі і тому нам, дорослим, потрібно віднаходити відповіді на 100 тисяч дитячих «Чому?»

(музична пауза. Танок «Чомучок»)

Вихователь: Шановні батьки, а чи зможете Ви, дати вичерпні відповіді на мої запитання? (вихователь кидає «м»яч» і задає питання батькам).

1. Чому восени дерева скидають листя ?

2. Якщо на небі веселка, то … ?

3. У птаха – крило, у людини - … ?

4. Що важче – кілограм вати чи кілограм каміння ?

5. Кого по осені рахують ?

6. Як називається гриб у крапочку?

7. Хто батько жолудя ?

8. Якщо на синій аркуш покласти червону кальку і провести

жовтим олівцем, якого кольору буде лінія?

9. Скільки горіхів у пустому стакані?

10. Скільки кінців у однієї палиці ? А в половини палиці?

11. Із якого посуду неможливо їсти ?

12. Якщо розрізати шоколадний батончик на три частини, скільки розрізів доведеться зробити ?

Вихователь: Молодці! Ви зможете дати відповіді на численні дитячі запитання.

Вихователь: Шановні батьки! Я запрошую вас у коло виконати вправу «Закінчи речення» під час виконання якої ми передаватимемо з рук в руки сову, яка є символічною, адже вона мудра та розумна. «Сьогодні на батьківських зборах, я …»

Я дякую вам за співпрацю, гадаю, що ви отримали компетентні відповіді спеціалістів, безліч позитивних вражень і корисних порад.

І на завершення я пропоную уявити на одній долоні посмішку, на іншій – радість. А щоб вони не втекли від нас їх треба міцно-преміцно поєднати в аплодисменти. Сподіваюся , що ця зустріч була корисною для всіх! На пам'ять про нашу зустріч я подарую Вам «Пам’ятки», які стануть в нагоді при підготовці дітей до шкільного навчання.

 

Категорія: Мої статті | Додав: liliana_brovko (20.05.2016)
Переглядів: 293 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar